Waar bezorgen jullie?

Wij bezorgen de bestellingen in verschillende tijdsvakken. Deze tijdsvakken staan aangegeven op de website, zodra u uw bestelling wilt plaatsen.

U kunt tot maximaal een uur van te voren (voor het betreffende tijdsvak) uw bestelling doorgeven, tenzij het betreffende tijdvak al vol is. Ons systeem geeft automatisch het eerstvolgend beschikbare tijdvak weer. Op deze manier voorkomen we dat we later dan gepland komen.

Op dit moment bezorgen wij de bestellingen binnen de regio en uitsluiten binnen de volgende plaatsen:  Arnhem, Huissen, Westervoort, Velp en Elst.

Het systeem geeft automatisch aan als bezorgen niet beschikbaar is voor uw postcode. U kunt uw bestelling uiteraard wel altijd afhalen in de winkel.

Wanneer bezorgen jullie?

Wij bezorgen maandag t/m zaterdag. U kunt keuze maken uit de (automatisch) beschikbare tijdsblokken. Deze worden op basis van beschikbaarheid weergegeven.

Hoe bezorgen jullie?

In verband met het coronavirus bezorgen wij op dit moment contactloos.

Uw vers producten worden (daar waar mogelijk) vacuum verpakt. Andere vers producten worden altijd gesloten verpakt. De door u bestelde producten worden in een bak voor uw deur geplaatst, waarna wij gepaste afstand nemen.

U kunt uw bestelde producten uit de bak halen en indien u nog een betaling dient te verrichten deze uitvoeren middels de PIN terminal in de bak.

Na het uit de bak halen van uw producten (en eventueel afronden van uw betaling) zal onze bezorger de bak weer meenemen.

Hoe kan ik betalen?

U kunt uw betaling direct voldoen via de website. Dit werkt het snelst en eenvoudigst. Indien u liever wenst te betalen bij bezorging dan kan dit uitsluitend nog per PIN.

Wat bezorgen jullie?

In principe bezorgen wij bijna ons hele assortiment. U kunt op de website precies terugzien wat we bezorgen. Indien producten niet in het assortiment zijn opgenomen kunnen wij ze niet bezorgen.

Wel kan het zijn dat een specifiek besteld product niet direct voorradig meer is. Doordat we met vers producten en op basis van gewicht werken kan een product soms sneller uitverkocht zijn dan dat wij aan kunnen geven in de webshop. In dat geval wordt het product kosteloos na-bezorgd, zo gauw als dat wij het weer binnen hebben.

Zonder tegenbericht is dit veelal de volgende werkdag.

Waarom ontbreken er zo veel foto’s?

Veel van onze klanten komen door de huidige omstandigheden niet meer buiten huis. Om die reden hebben wij besloten te gaan bezorgen. Zowel vers verpakt als vers bereid.

Wij hebben dit besluit deze week genomen en in allerijl onze bestelsite opgezet. In de loop van de week zullen de resterende foto’s volgen zodat u een goed beeld heeft bij wat u bestelt. U kunt er echter van op aan, dat wat u bestelt niet afwijkt van de vertrouwde kwaliteit die van ons gewend bent.